Sorry!! Apa Neraka?!!!  

Posted by h-hafizal in

ishish... lama x update blog aku.. aku telah memalaskan diriku sekian lama.. asyik bukak blog ja.. ngantuk.. bukak blog ja tetamu x diundang mai umah.. terasa blog aku ini aku terus menerus menjadi seperti katak dibawah besen plastik buat beberapa ketika lagik.. cemuih aku tengok menatang kamjat nih.. dah la Tok Mat(TM) potong line streamyx aku.. sukasuki mak bapak dia ja kata aku hutang sampai 700 hinggit..

bila masa?!!!!
kaliham betui...
aku jujur ja
aku bayaq la....

dah!!! sudah!!! cukup!!!
aku dah penat jumpa makcik2 ngan pakcik2 kat TM tu.. aku tau depa pun malaih nak tengok muka aku... otakong btui!!!... akhirnya bersambung la jugak line streamyx ngan modemKU... agh lega... cam baru dapat bini lak!!!!

tau la apa aku nak wat!!!!
Hahahahahahah...

"Apa Neraka yang sedang aku katakan"
What The Hell!!!


TIDAKKKKKKKKKKKKKKKKKK!!!!!!


This entry was posted on Sunday, August 16, 2009 at Sunday, August 16, 2009 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

4 comments

ang kena ucap terima kaseh daun ubi kat En.Ubi..
klu bkn pasai penangan dia..tenet ampa xdak lagik la.

August 17, 2009 at 5:18 PM

CEO TM net pun takut kat ubi ang tau tak.. dia ada share dalam TM tu..

August 18, 2009 at 1:09 AM

peergghh..mmg gila kentang la En.Ubi nie

August 18, 2009 at 11:45 AM

wokeh.. nasik kari kepala ikan... kuah taruk ataih kasi banjir satu!!!!

August 20, 2009 at 2:26 AM

Post a Comment

Post a Comment

AddThis

Share |