Bulan Posa nanti x bleh kutuk orang dah!!!  

Posted by h-hafizal in ,

Erkk.. 2 hari lagi dah start bulan ramadhan.. x bleh nak kutuk mengutuk.. sebulan nak kena posa kutuk orang.. ishish.. x leh idup aku kalau sehari x pedaje mamu.. ermmm.. sementara aku masih berkesempatan untuk pedaje mamu.. disini aku nak pekena dia kaw..kaw.. nya... heheheh..

SORRY!!!!

Harap maap mamu.. sebelum ang pedaje aku.. lebih baik aku pedaje ang dulu.. nanti hari raya aku p umah ang minta maap.. kalau x sempat ang maapkan lah aku siap2.. hehe... ang memang silap ar bagi gambaq ang kat aku... so.. memang sua kepala nak suruh aku pancung ar... hahah!!!

WANTED 5,000,000

Kesalahan: curik helmet kat tempat kerja (tapi dah pulang balik.. konon pinjam ar tu)
Tempat akhir dikesan: Hidayah Bandar Sunway tengah minum air 3 Layer
Aktiviti harian: Main Facebook ngan ym kat tempat keja (Makan Gaji Buta.. haram wei.. bulan posa nanti toksah wat cam ni dah...)

Ok.. setakat ni saja.. seb baik aku x install lagi Adobe photoshop kat laptop aku.. ni pun aku main hentam pakai paint ja.. kalau x.. memang menangis ar ang...

Sekian, aku menyusun 20 jari mohon maap.. hehehe... pas ni bulan posa.. ang jangan duk ajak aku pedaje member2 dah... bulan ramadhan kita stop sat... malam kita p dengaq tazkirah sama2.. selamat menyambut ramadhan yang mulia dari aku yang selalu menyemak dalam setiap hari2 mu...

Asslamualaikum...

This entry was posted on Thursday, August 20, 2009 at Thursday, August 20, 2009 and is filed under , . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

0 comments

Post a Comment

Post a Comment

AddThis

Share |