Transformer Best!!...Action+Comedy...  

Posted by h-hafizal in , ,

Semalam aku Ali, ubi ngan lokman layan transformers kat GSC.. tempah dari minggu lepas lagik.. memang layan abih ar cita nih.. ngan action dia.. dengan lawak lagik.. cam kamjat gila ah.. tengah duk series2 tetiba bleh buat lawak lagi.. siot jerk.. yang best skali bleh kata smua2 jenis robot ar kuar.. haaaaaaa.... ni aku nak spoiler sket.. agak tensen gak mula2 bila tgk Optimus mati.. tapi sblum dia mati.. dia punya fighting ngan geng2 Decepticon mmg bagi aku part paling best dalam movie nih... tapi.. x pa la.. angpa p layan sendirik ar tengok.. apa jdik Optimus pastu.. relax ar.. jangan nangis lak.. Optimus hero Autobot ar.. p tengok sampai abih dulu...

Paling lawak movie nih bagi aku Agent Simmons ar.. i'm 1/36 Arab,i'm under the enemy scrotum la.. dah la muka cam Ali.. HAHAHha... part Captain Lennox nak suh mamat suruhan presiden yang kerek tu terjun kapal terbang... pastu part Bumble Bee menangis... banyak lagik ar... memang crita ni leh kata funny gila ar...

apa pun memang x puas.. sebab seat 3 baris dari depan cam cilanat.. sakit kepala aku melangut...pas ni nak p tengok lagik... aku x kira... apa nak jadik pun jadik ar..

This entry was posted on Thursday, June 25, 2009 at Thursday, June 25, 2009 and is filed under , , . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

0 comments

Post a Comment

Post a Comment

AddThis

Share |