Masuk kali ke-2.. ada sapa2 nak ajak utk kali ke3  

Posted by h-hafizal in , ,


Macam aku cakap aritu.. aku x pueh ati layan transformers ari tu sebab duk seat depan.. so.. ari ni aku p 4 da 2nd time.. nak tengok kul 9.. tp seat depan ja tggl..oh no... x mo.. buang duit aku ja.. so terpaksa tgk midnite.. seat pun dh hampir full... so.. disebabkn nak tgk gak aku ngan ali terpaksa duk asing2 ar.. asalkan duk kat blakang.. seat aku ari nih pun J gak tp.. kt tengah kali nih sebab pggung besaq.. x cam aritu.. J baris 3 dr depan.. hmm.. ari aku pueh ati.. tp.. kalau ada sapa2 ajak p layan skali lagik.. x dak hal.. aku sentiasa bersedia utk kali ke3.. sbabkan aku mmg admire ngan bnda robot kejadah suma nih.. tgk dia trnsform jerk cam nak trkuaq bijik mata aku.. PAS NI AKU TNGGU ICE AGE. 3. FEVERET AKU...

This entry was posted on Saturday, June 27, 2009 at Saturday, June 27, 2009 and is filed under , , . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

2 comments

layan beb..aku kat sini tgk show pagi kul 9.30am..ada 15 orang je dalam panggung..tgk hari ketiga..layan gile bergegar seat beb!

July 3, 2009 at 6:12 PM

heheh... dh jadik cam crita comedy kan..
nak pecah perut aku gelak...
esok ingat nak p layan ice age 3 plak..

July 7, 2009 at 3:25 AM

Post a Comment

Post a Comment

AddThis

Share |