Membuang Masa di sedim.. Bila nak buat lagi cam nih...  

Posted by h-hafizal in , ,

Adoyai... letih2 bekerja.. teringin nak berkelah.. release tension.. bab nak meng'release' tension ni memang best kalau ada geng2 kaliham kelas kat teknik dulu.. ada poji kamjat.. mamu cipet.. apit kaliham.. topek.. paling best skali ada md arip.. ada bahan aku nak kutuk... tag team ngan poji syaiton tu pastu jadikan md arip the kunjut bahan kutukan.. memang best ar.. bleh terburai urat perut gelak... Sembang pasai berkelah ni.. aku ngan mamu da' black eye peas skrang duk plan nak wat sekali lagi cam aritu p berkelah kat sedim.. tapi biasa ar... sembang ngan mamu cam sembang ngan kayu arang.. duk nak buat.. x buat2 pun.. duit tengah duk ada nih.. sat poket kering dah x leh p dah...

Memang best sangat aritu p sedim.. main baling2 pasiaq.. paling siee poji ar.. baling x ingat.. attack kat muka.. ang tunggu... nanti p.. aku buh pasiaq dalam lubang pusat ang... mandi x la lama sangat ari tu.. tapi memang sejuk.. sampai putih kulit aku.. hahaha.. tapi yang aku musykil.. pasai mamu x putih2 gak... tapi apa pun best ar merapu ngan The Kamjat Gang ni.. p aritu pun x plan.. otak seminit.. kata nak p ja.. teruih lompat p... sampai sedim ja teruih lompat masuk dalam ayaq.. pastu teruih lompat masuk kereta balik...

Masa on the way balik singgah makan.. melantak x ingat dunia.. makan sedap gila.. lepas makan sampai la masa nak bayaq.. part ni yang malaih.. makan memang best.. bayaq nya... korek poket ar... pasni kalau nak p... masak sendiri bawak bekal.. haaaaa... melantak la puas2...

Kali ni kalau nak p nak plan bagi ramai sket.. ajak Ali the babun skali.. mail cipanzi...pastu apoi the boatman ka... ermmm... tapi susah skang nak kumpul kaliham suma ni... nak ajak sket punya susah.. mamu sibuk ngan mee goreng dia.. md arip dah jadi orang kl la.. dah lupa daratan.. poji cam biasa ar... sibuk duk cuci jamban umah dia.. apit duk kira rambut dia luruh banyak mana.. topek ngan dia punya keja ja... hmm... susah2.....

apa pun kita tunggu ar mamu
plan.. kita tengok mamak mee ni organize mcm mana... ok tak.. x pun organize tunggang langgang cam dia gak... poji x bleh harap.. dia x leh organize langsung.. mak dia suh beli kicap kat kedai pun duit dia bagi hilang.. kalau dia organize aku rela berkelah kat tepi sungai umah aku pun tak pa.. lagi best..

Dah ar.. setakat ni ja.. walaupun aku rasa belum puas kutuk mangkuk2 nih.. aku berhenti kat sini ja la...kalau nak kira puas kutuk cipet2 ni memang xkan puas punya... 18 hari 18 malam pun aku sanggup... aku simpan dulu kutukan bernas dari aku nih.. nanti aku keluarkan masa p sedim.. Sama2 kita tunggu mamu men in black organize... CEPAT SKET.. X SABAQ DAH NIH...

SEDIM!!!! WE'LL BACK...

This entry was posted on Saturday, June 6, 2009 at Saturday, June 06, 2009 and is filed under , , . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

2 comments

ceh aku ingat video tupah...

June 8, 2009 at 9:20 PM

Tupah versi Gay!!
Hahahah!!

June 9, 2009 at 2:19 AM

Post a Comment

Post a Comment

AddThis

Share |