Rapidshare=RapidPenang???  

Posted by h-hafizal in ,

Lama x posting...
maleh rasanya...
boring ja tiap2 ari..
hmm... tapi.. memandangkan sorang mamat ni
dh mengkonpiuskan aku..
aku ingat nak meleraikan kekonpiusan aku...
benda ni terjadi dalam sabtu lepas kot...

dibawah adalah hasil perbualan yang x sempat dirakam ...
BASED ON THE TRUE STORY!!

AKU: Pasai apa hang mai lambat?
MAMAT MANGKUK: Aku p tengok orang meninggal tadi..
AKU: Kat mana? sapa ?
MAMAT MANGKUK: Kat ngan umah aku... muda lagi orangnya.. kena Tirod.. aku rasa dia keja
Rapidshare kot...sebab ramai orang rapidshare mai...
AKU: Rapidshare??? ang tau mana depa suma keja Rapidshare
MAMAT MANGKUK: Sebab depa semua pakai baju Rapidshare!!!

Adusssss!!!! ada uniform ka Rapidshare??? keja ofis mana depa tu semua???? rupa2nya RapidPenang!!!!

beginilah agaknya bas rapidshare tu ye...
dan begini agaknya uniform yang dikatakan mamat magkuk tu..Model: mamat magkuk a.k.a hincik labu

Sekian....

This entry was posted on Wednesday, October 14, 2009 at Wednesday, October 14, 2009 and is filed under , . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

2 comments

ang mmg cilakak man...
klu xpenaya ak mmg xsah..
bageroo kalihamp

October 19, 2009 at 4:41 PM

penaya ang cam penaya firaun oriented

November 19, 2009 at 4:01 AM

Post a Comment

Post a Comment

AddThis

Share |