Pendedahan Eksklusif...  

Posted by h-hafizal in , ,

0149443141..
bulan posa pun jadik keja..
pedaje member2...
nyaris2 aku terkena skali...
kaliham tui la mamat unta baghal sekoq ni...
tapi yang aku syoknya!!!
nak tuju orang len kena orang len...
kesian kat anak mahboob.. sampai esok tu mai umah aku
baru dia tau siapa sebenarnya manusia durjana tu....
yang selamatnya mamu... tu pun jangan..
dah caya dah dia mula2... kesian...
ikutilah luahan rasa mamu dan apit..

pancing punya pancing...
ayat punya ayat... last tertewas gak beruk makye sekoq tu...
tu pun x mo ngaku gak... dia tuduh mat arip lisukun nya keja...
musib....
nak tau sapa sapa punya tahana semua ni..
ni dia!!!!
kaliham ni pun ada blog... so... klik kat gambaq dia kat bawah ni..
boleh angpa kenai dia dengan lebih lanjut...
Hati-hati.. dia ni bahaya!!!!

Ni la keja kokooit sorang ni...
pedaje member.. pedaje member...
PEDAJE MEMBER!!!!!
ang ingat!!! kami semua tengah planning baiknya skang..
prank besar besaran pasni...
hahahahaahah!!!!!!

Kurang pahala posa aku ari ni....sieeee

This entry was posted on Tuesday, September 8, 2009 at Tuesday, September 08, 2009 and is filed under , , . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

3 comments

apa weh..publish no..
takdak privacy la camni..

September 12, 2009 at 3:50 AM

biaq p.. aku nak satu Malaysia miss call ang!!

September 15, 2009 at 5:57 AM

amik kat ang...nk pekena sgt
huahuahuhauahuiaa

September 16, 2009 at 9:41 AM

Post a Comment

Post a Comment

AddThis

Share |