Doa Taubat  

Posted by h-hafizal in

Doa Taubat..
saja aku x to wat pa..
so aku wat video yang aku rasa ada paedah ni..
sekurangnya x dak aku duk wat benda2 yang bleh kurangkan pahala posa aku...
Lagi pun... rasa cepat sangat ramadhan berlalu.. sedih plak..
tapi raya pun best gak... cuma sayu sket.. x banyak amal yg sempat buat...
sama ja ka aku taun ni ngan taun lepas...
apapun.... dah nak raya ni... oye oye...
layan clip bawah ni.. nyanyian pelajar Madrasah Al Junied Al Islamiah
(kalau x silap aku la)
bleh nangis weiiii... mendayu2....
aku dah aplot kat youtube



Ilaa hilaastu lil Firdausi ahla, walaa aqwaa ‘alaa Naaril Jahiimi. Allah, fahablii taubatan waghfir dzunuubii, fainnaka Ghafirun dzambil ‘adziimi

Tuhanku aku tidak layak
untuk syurgaMu
tetapi aku tidak pula
sanggup menanggung
seksa nerakaMu,
dari itu kurniakanlah
ampunan kepadaku,
ampunkanlah dosaku,
sesungguhnya Engkaulah pengampun
dosa-dosa besar

This entry was posted on Tuesday, September 15, 2009 at Tuesday, September 15, 2009 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

0 comments

Post a Comment

Post a Comment

AddThis

Share |