Lagu2 ni kembali kedengaran di telingaku...  

Posted by h-hafizal in

2 lagu yang menambah lagi ketaksabaran aku menanti ramadhan.. aku suka sangat dengaq lagu nyanyian Allahyarham ust. asri (Rabbani) ni bila nak mai bulan posa.. terkejut jugak ari tu bila dengar berita ust Asri dah meninggal dunia.. baru aku duk nyanyi2 lagu Ahlan Wa Sahlan Ya Ramadhan nyanyian Rabbani sebelum tu... apapun semoga roh beliau ditempatkan di kalangan roh-roh orang beriman.. AL-FATIHAH...

Lagu kedua.. lagu Man Bai ngan Raihan.. "Harapan Ramadhan" lagu ni wat aku sayu sangat.. bila ramadhan memang syok sangat.. pasai apa la bila bulan posa senang sangat nak p semayang kat masjid.. tapi bila dah masuk syawal... lingkup.. liat nak semayang jemaah kat masjid... (setan kena tambat ar tu.. tu yg senang..)

ni aku share video 2 lagu ni dari youtube:






This entry was posted on Thursday, August 20, 2009 at Thursday, August 20, 2009 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

0 comments

Post a Comment

Post a Comment

AddThis

Share |