Aku Dah Tau!!!! Sebab Musabab Kekalahan...  

Posted by h-hafizal in ,

Aku punya la duk kaji.. napa la Man Utd leh kalah ngan Burnley.. Abih kitab aku buka..kitab ilmu hisab.. kitab tajul muluk.. kitab kamasutra pun bukak gak.. semalaman aku membuat research... buat calculation pengamiran.. laplace transform.. akhirnya!!!..

AKU DAH TAU!!!!
Sebabnya.. dah dekat Ramadhan... setan kepanasan.. jadi x keruan.. ikut graf halaju lawan masa.. memang selari la form Man Utd ngan setan!!!!

OPPPSSSS!!!!!
mana leh pangkah!!!

ni setan baik....




ni baru betul!!!!
ONCE MAN UNITED ALWAYS MAN UNITED!!!
Hahahah!!!!!
Saja tensen aku ngan Man U ni....


This entry was posted on Friday, August 21, 2009 at Friday, August 21, 2009 and is filed under , . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

0 comments

Post a Comment

Post a Comment

AddThis

Share |