Multifunction Mobile Robot ... Akhirnya siap gak..  

Posted by h-hafizal in , , , ,

Setelah sekian lama aku tangguh utk solder benda alah ni.. akhirnya siap gak aku mensolderkan ia.. Sebenarnya dah lama aku beli 'Multifunction Mobile Robot' ni tapi banyak sangat keja.. so.. x sempat nak solder.. Tapi.. akhirnya semalam aku bertungkus lumus solder sampai pukul 4 pagi.. lepas ni bleh test ar functionality dia dengan program.. Program ni.. macam biasa ar.. aku serahkan kat Ali ja.. biaq dia buat.. maybe dia nak wat ngan Ubi kot.. x kisah la.. asal jalan.. jangan meletup cukup.. Nanti lepas si mangkuk Ali G tu program.. aku post kat blog ni program dia.. bleh share ngan sapa2 yang minat robotik nih...


'Multifunction Mobile Robot' ni aku beli dari Cytron untuk tujuan R&D.. aku cukup minat dengan design PCB dia.. memang cantik.. dan yang paling best skali.. capable to extend.. bleh tambah gadjet lagi.. bleh tambah Ultrasonic Range Finder ngan Distance Sensor.. Lagi bestnya bleh tambah KC Wirefree Bluetooth Module Starter Kit SKKCA-11/SKKCA-11, XBee Starter Kit/XBee Pro Starter Kit dan PS2 Controller Starter Kit ngan PS2 Controller.

Ok la.. setakat ni dulu.. lama gak aku x posting dalam blog aku.. so.. sekarang ingat nak start balik.. jumpa lagik nanti...



This entry was posted on Thursday, June 4, 2009 at Thursday, June 04, 2009 and is filed under , , , , . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

0 comments

Post a Comment

Post a Comment

AddThis

Share |