Ijtimak Dunia 2009-Nilai,N.Sembilan ,Malaysia  

Posted by h-hafizal in ,

Assalamualaikum..

Lama aku x posting.. banyak sangat kerja dalam bulan nih.. dah 2 kali aku p KL. kalau x hujung minggu ni lagik skali. Seb baik tiket tengok Man Utd Vs Malaysia aku x sempat nak beli. Lama x posting x tau nak tulih apa dah.

Hari ini cuma nak share gambar Ijtimak Dunia 2009 yang aku p baru nih. Thanks to Cosa Photography (Saudara Rizal) sebab gambar kat bawah ni dari blog EkspresiJiwaku aku cilok dari blog dia. Untuk tengok banyak gambar lagi boleh lawat blog EkspresiJiwaku


This entry was posted on Thursday, July 16, 2009 at Thursday, July 16, 2009 and is filed under , . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

0 comments

Post a Comment

Post a Comment

AddThis

Share |